petak, 6. listopada 2017.

“Akrili inspirisani prirodom”: Otvorena izložba slika Gorana Bijelića

Derventa, 5.10.2017.-U Galeriji derventskog Centra za kulturu večeras je otvorena izložba slikara Gorana Bijelića pod nazivom “Akrili na platnu”.
Ovaj umjetnik rođen je prije 33 godine u Doboju, a danas živi i radi u Derventi.
– Najčešće slikam tehnikom akrilike na platnu, a najzastupljeniji motivi su pejzaži, jer me najviše inspiriše priroda. Drago mi je što izlažem u Derventi, iako sam već učestvovao u Likovnoj koloniji na Patkovači. Pored lokalnih kolonija, izlagao sam i u Australiji, gdje sam za svoj “Zimski pejzaž” osvojio i prvu nagradu, istakao je Bjelić, zahvaljujući se Centru za kulturu na prilici da predstavi svoja djela.
Od svoje rane mladosti bavi se crtanjem, a pored slikarstva, bavi se i ikonopisom i vajarstvom. Slikarstvo je učio od profesora Branislava Vište, dok uticaj na njegov radi ima i akademski slikar Savo Petković.
Jedan je od članova umjetničke grupe “Tri slikara” iz Doboja. Izložba će biti otvorena do 10. oktobra.