subota, 23. studenoga 2013.

Народно позориште обележило 145. годишњицу

На­род­но по­зо­ри­ште у Бе­о­гра­ду обе­ле­жи­ло је 145 го­ди­на по­сто­ја­ња, а на­гра­ду "Ра­ша Пла­о­вић" до­био је глу­мац Во­јин Ћет­ко­вић за уло­гу “Оте­ла”. Жи­ри, ко­ји су чи­ни­ли Игор Ђор­ђе­вић, Ра­шко Јо­ва­но­вић, Ана Гри­го­ро­вић, Слав­ко Ми­ла­но­вић и Бо­бан Јеф­тић

 у обра­зло­же­њу од­лу­ке на­во­ди да је Ћет­ко­вић оства­рио истин­ску глу­мач­ку бра­ву­ру, ла­у­ре­ат је из­ја­вио да му је част што ће ње­го­ве име би­ти на та­бли у фо­а­јеу На­род­ног по­зо­ри­шта. По­ред на­гра­де "Ра­ша Пла­о­вић", по од­лу­ци Управ­ног од­бо­ра На­род­ног по­зо­ри­шта, до­де­ље­на је и на­гра­да за нај­бо­љу пред­ста­ву у се­зо­ни опер­ском ан­сам­блу за пред­ста­ву "Аида" у ре­жи­ји Де­ја­на Ми­ла­ди­но­ви­ћа.
За нај­бо­ља ин­ди­ви­ду­ал­на умет­нич­ка оства­ре­ња на­гра­де су до­де­ље­не Ми­о­дра­гу Кри­во­ка­пи­ћу, Та­ма­ри Пин­го­вић, Са­њи Кер­кез, Ја­сми­ни Трум­бе­таш Пе­тро­вић и Ма­ри­ји Виц­ко­вић.
До­де­ље­не су и пла­ке­те ба­лет­ском игра­чу у пен­зи­ји Ду­ша­ну Си­мо­ви­ћу, као и пе­ча­ти пр­ва­ку дра­ме Мар­ку Ни­ко­ли­ћу, пр­ва­ки­њи опе­ре Ве­ри Ми­ра­но­вић Ми­кић и ре­ди­те­љу Де­ја­ну Ми­ла­ди­но­ви­ћу.
Дневник